کد خبر:43932
پ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از تدوین تقویم فرهنگی و هنری سال ۱۴۰۲ در استان خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مسعود ویژه در شورای اداری این اداره کل با تأکید براینکه ارزشمند ترین دارایی هر سازمان، نیروهای انسانی هستند، گفت: پس از فروکش کردن همه‌گیری کرونا، در سال گذشته چالش‌های مختلفی از جمله بحران آب، انرژی و… را پشت سر گذاشتیم؛ اما با عنایت خداوند و همکاران دلسوزی که در مجموعه داریم اتفاقات خوبی در حوزه فرهنگ و هنر استان رقم خورد.


وی با تأکید بر تهیه تقویم برنامه‌های فرهنگی و هنری استان برای سال ۱۴۰۲، گفت: در بخش سخت افزاری، توجه به حوزه نیروی انسانی از اولویت‌هایی است که امسال به آن پرداخته می‌شود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ساماندهی فضاهای فرهنگی هنری و اموال را از دیگر برنامه‌های این حوزه برشمرد و تصریح کرد: تلاش ما بر این است که با برنامه‌ریزی های اصولی در زمینه ارائه خدمات، فرآیندها تسهیل کنیم.
توجه به رضایتمندی ارباب رجوع از دیگر مواردی بود که ویژه بر اهمیت بسزای آن تأکید کرد و افزود: رعایت اصول رفتار سازمانی، باید همواره سرلوحه امور قرار بگیرد.


وی در خصوص بخش نرم‌افزاری هم گفت: برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تدوین تقویم فرهنگی و هنری سال ۱۴۰۲ مهمترین اقدام انجام شده در این زمینه است. در بخش نرم‌افزاری بر اساس پیش‌بینی های انجام شده حدود ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای برنامه ها در نظر گرفته شده است.


ویژه یکی از نقاط مغفول در برنامه‌ریزی های فرهنگی و هنری را، توجه به ابعاد معنوی عنوان کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی و هنری امسال با توسل به حضرت ولیعصر (عج) به مرحله اجرا خواهد رسید و به فضل الهی نتایج قابل توجهی هم حاصل خواهد شد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان مشارکت در برگزاری کنگره ۸ هزار شهید استان، را از برنامه‌های شاخص امسال نام برد و تأکید کرد: وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت ویژه ای از برنامه‌های کمیته های فرهنگی هنری دارند.


وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود توجه به مباحث آموزشی، اجرای برنامه در مناطق کمتر برخوردار، جلب مشارکت های بخش خصوصی در برگزاری برنامه‌ها و… را از دیگر اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان عنوان کرد.


در بخش دیگری از جلسه امروز شورای اداری برنامه‌های سال ۱۴۰۲ در کمیته‌های تخصصی با حضور معاونان ارائه شد؛ سپس مسائل مربوط به حوزه فرهنگ و هنر استان توسط مدیران شهرستان های تابعه و روسای ستادی مطرح شده و با حضور مدیرکل اداره کل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید