کد خبر:37364
پ

علی حقیقی گفت: امروز باید برای ساماندهی وضعیت هیئت تلاش کرد و در همین راستا فراخوان ثبت نام ریاست این هیات آغاز شده به زودی مجمع انتخاباتی ریاست هیات تیراندازی برگزار می شود.

به گزارش روزانه نیوز، علی حقیقی در دیدار با سرپرست و دبیر هیئت تیراندازی استان همدان با اشاره به جایگاه هیئت تیراندازی استان همدان و قهرمانان این رشته در کشور، گفت: استان همدان از گذشته یکی از استان‌های توانمند در رشته تیراندازی بوده است که باید در آینده این مهم تقویت شود.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت قهرمانانی همچون «مه‌لقا جام بزرگ» در راستای توسعه ورزش تیراندازی در استان استفاده شود، گفت: تعیین و تکلیف ساختار هیئت تیراندازی استان همدان به جهت جلوگیری از ورود آسیب بیش‌ازپیش به این ورزش یکی از موارد مهمی است که باید دراسرع‌وقت انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، خاطرنشان کرد: تلاش‌های جمعی همه عزیزان در ادوار گذشته موجبات افتخارآفرینی این رشته را فراهم کرده است اما امروز باید برای ساماندهی وضعیت هیئت تلاش کرد و در همین راستا فراخوان ثبت نام ریاست این هیات آغاز شده به زودی مجمع انتخاباتی ریاست هیات تیراندازی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید