کد خبر:52162
پ

فرمانده انتظامي استان، هدف مشترک پليس و دستگاه قضائي را داشتن جامعه اي عاري از جرم و خشونت دانست.

به گزارش روزانه نیوز، سردار “سلمان اميري” در ديدار با مدير کل دادگستري استان همدان ضمن تبريک  هفته قوه قضائيه اظهار داشت: هدف مشترک پلیس و دستگاه قضائي جامعه اي عاري از جرم و خشونت است.

وی ادامه داد: با هم افزايي بيشتر و حمايت هاي قانوني و معنوي دستگاه هاي سهيم در امر امنيت مي توان به ارتقاء روز افزون امنيت و توفيقات بيشتر در ماموريت ها دست يافت.

فرمانده انتظامي استان همدان با اشاره به اينکه پليس در تمامي شئون اجتماعي در بين مردم حضور دارد، افزود: ما با تعدد ماموريت ها و کثرت امور در کار روبه رو هستيم ليکن به عنوان ضابط عام دستگاه قضائي نيازمند تعامل بيشتر با اين دستگاه هستيم.

سردار امیری افزود: ماموريت و عملکرد ما زماني متبلور شده و به پيشگيري از جرم و ارتقاء امنيت و القاء احساس امنيت در جامعه مي انجامد که با دستگاه قضائي پيوستگي و تعامل مطلوب داشته باشيم.

وی تاکيد کرد: پاسخ دهي و خدمات رساني قضائي و انتظامي مناسب به مردم عزيز در استان نشانه اقتدار، هماهنگي و تعصب کاري و ايمان و اعتقاد براي خدمتگزاري به مردم عزيز در اين استان است .

در ادامه اين ديدار مديرکل دادگستري استان همدان با تقدير از نگاه مثبت فرمانده انتظامي استان نسبت به مجموعه قضايي، گفت: اين سازمان تلاش مي کند تا با حداکثر توان، وظيفه خود را به بهترين نحو انجام دهد.

بهروز محمدي مهر با اشاره ماموريت هاي سخت مجموعه انتظامي در طول سال تصريح کرد:‌ نقش پليس در امنيت مطلوب جامعه مثال زدني و انكارناپذير است.

وی اطاعت تمام و کمال از مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و حمايت از مظلومان را از اهداف بزرگ دستگاه قضا برشمرد و افزود: دستگاه قضائي ميراث‌دار شهيد دکتر بهشتي و دنباله رو برنامه‌هاي عدالت محور اين شهيد وشهداي عزيز خدمت است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید