کد خبر:35953
پ

در راستای توسعه ورزش و معرفی مستعدین ورزشی در بین دانشجویان و جذب آنها به ورزش تفاهم نامه همکاری مابین اداره ورزش و جوانان و دانشگاه پیام نور به امضاء رسید.


به گزارش
روزانه نیوز ،به نقل از شهرستان ملایر توسعه ورزش و امور جوانان , شناخت و معرفی مستعدین ورزشی در بین دانشجویان و جذب و تشویق قشر تحصیل کرده و نخبه به ورزش و برنامه ریزی برای برگزاری برنامه ها , همایشها و مسابقات ورزشی در بین دانشجویان از مواردی بود که روسای اداره ورزش و جوانان و دانشگاه پیام نور در دفتر ریاست این دانشگاه تشکیل جلسه دادند و تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
سپهری رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن قدر دانی از همکاری جهانیان رئیس دانشگاه پیام نور به بیان برنامه ها و استفاده از پتانسیلها و ظرفیتهای لازم هر دو دستگاه پرداخت و همکاری و تعامل ایشان را در راستای توسعه ورزش و فراخوان و اطلاع رسانی برنامه ها در بین دانشجویان و سوق دادن آنها به سمت ورزش را خواستار شد .
وی در ادامه صحبتهای خود گفت : تلاش برای ارائه خدمات مطلوب و تاثیر گذار به مردم , ترویج ورزش در بین دانشجویان با برگزاری همایشهای ورزش صبحگاهی , مسابقات فوتسال و فوتبال با نام جام دانشجویی یا جام شهدای دانشجو از برنامه های این اداره در سال جاری می باشد .
رئیس اداره ورزش و جوانان با اشاره به فعالیت دانشجویان در حوزه جوانان اظهار داشت : از ورود دانشجویان پویا و نخبه به فعالیت در قالب سازمانهای مردم نهاد استقبال کرده و در بحث ها ی مختلف امور جوانان که در رفع مسائل و مشکلات جوانان تاثیر گذار باشد از انگیزه ها , طرحها و ایده های خوب و مطلوب آنها استفاده خواهیم کرد .
جهانیان رئیس دانشگاه پیام نور نیز ضمن قدردانی از زحمات ریاست اداره ورزش و جوانان همکاری کامل و مستمر خود را در اجرا و برگزاری برنامه های اداره ورزش و جوانان اعلام داشت .

تلاش در برگزاری همایشهای مختلف فرهنگی ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان , همکاری و تعامل در ایجاد انگیزه و تشویق دانشجویان به ورزشی و ثبت بیمه ورزشی , اعلام کلاسهای اوقات فراغت از سوی دانشگاه پیام نور به اداره ورزش و جوانان , تلاش در برگزاری کارگاه های آموزشی , برگزاری مسابقات ورزشی با نام جام شهدای دانشجو و همچنین تلاش در اجرای طرح آمایش سرزمین من از اهم مصوبات این جلسه بود که به تصویب رسید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید