کد خبر:43974
پ


معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از حضور 296 هنرجو از شهرستان‎های مختلف استان در سومین دوره آموزش رایگان هنر خبر داد.


به گزارش
روزانه نیوز، هادی فیض‌منش با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزش هنر برای همه – طرح گسترش عدالت آموزش های فرهنگی و هنری- را از سال گذشته در کشور آغاز کرده است، اظهار کرد: این طرح با رویکرد دستیابی به هدف توسعه اقتصاد هنر و کسب و کارهای فرهنگی و هنری و صیانت از هنرهای ملی، بومی و محلی اجرا می‌شود.


وی با تأکید بر اینکه سومین دوره این طرح از دی ماه تا پایان اسفند ماه 1401 در همدان برگزار شد، گفت: سامن از توابع شهرستان ملایر و شهرستان‌های درگزین، کبودرآهنگ و فامنین در این دوره مشارکت کردند.


معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: در این دوره، آموزش‌ها در 12 رشته از جمله خوشنویسی، گویندگی و فن بیان، عکاسی، نمایشنامه نویسی، طراحی مد و لباس، نوازندگی ساز ایرانی و محلی و طراحی و ساخت عروسک برگزار شد.


فیض‌منش هزینه هنر دوره آموزشی را حدود یکصد میلیون ریال عنوان کرد و گفت: تیم دوره‌ها به صورت کاملا رایگان برگزار شده و در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی مهارت‌آموزی اعطا شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید