شهردار همدان گفت: با راه اندازی سامانه یکپارچه شهرسازی گام مهم شهرداری برای کاهش مراجعات مردمی محقق می شود.
به گزارش روزانه نیوز، سید مسعود حسینی در جلسه راه اندازی فاز دوم سامانه یکپارچه شهرسازی ضمن تقدیر از حمایتهای شورای اسلامی شهر همدان و مجموعه کارکنان شهرداری در راه اندازی سیستم یکپارچه شهرسازی و پیادهسازی شهرداری الکترونیک عنوان کرد: راه اندازی سیستم یکپارچه شهرسازی یکی از مهمترین اقدامات شهرداری همدان در راستای کاهش مراجعات مردمی و افزایش تکریم ارباب رجوع است که با تلاش شبانه روزی مجموعه شهرداری همدان پیگیری شد.
وی در خصوص راه اندازی فاز دوم سامانه شهرداری الکترونیک عنوان کرد: در فاز دوم مباحث صدور پروانه های شهرسازی و پایان کار غیر حضوری، ماده ۵ و ۷۷ ، املاک، امور ناظرین، نظارت بر حفاری، مانیتورینگ و پلیس ساختمان پیاده سازی میگردد.
شهردار همدان افزود: راه اندازی سیستم یکپارچه شهرسازی علاوه بر نقاط مثبت میتواند دارای نقاط آسیب زا باشد و باید تلاش کنیم با رصد مشکلات سیستم نقاط ضعف رفع و نقاط قوت تقویت شود.
حسینی یکی از اهداف اصلی سیستم یکپارچه سازی را ارائه خدمات بهتر به ارباب رجوع و شهروندان عنوان کرد و افزود: بکارگیری نیروی انسانی متخصص، رفع مشکلات سیستمی و حقوقی در حوزه سامانه یکپارچه شهرسازی باید مورد توجه قرار گیرد تا شاهد اتفاقات خوبی در تحقق اهداف مدیریت شهری و کاهش مراجعات به شهرداری باشیم.