کد خبر:43977
پ

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: دختران حاج قاسم همدانی با رویکرد تحولات درخشان برای توسعه و بهبود زندگی دختران گرد هم می آیند.

به گزاش روزانه نیوز، حجت الاسلام محمد هادی نظیری از برگزاری رو یداد تشکیلاتی سراسری دختران حاج قاسم سلیمانی خبر داد و افزود: این رویداد با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان همدان برگزار می شود.


وی تصریح کرد: اگر ساختار درونی نظام مستحکم باشد بسیاری از مواهب الهی و اجتماعی نصیب کشور می شود. برای دستیابی به این هدف بزرگ باید اقشار مختلف مردم مشارکت داشته باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه بانوان نیز می توانند در استحکام ساختار درونی نظام نقش مهمی داشته باشند، اضافه کرد: مسئله بانوان در جامعه در دو عرصه خانواده و جامعه تبیین می شود.

حجت الاسلام نظیری ادامه داد: طرح رویداد دختران حاج قاسم نیز در همین راستا تلاش می کند که شکل درستی به دغدغه های اجتماعی دختران جوان بدهد و از ظرفیت ایشان برای حل مسائل بانوان مناطق مختلف استان کمک بگیرد.


وی افزود: رویداد دختران حاج قاسم یک رویداد سه روزه برای دختران نوجوان 14 تا 20 سال با هدف آموزش چگونگی انجام کار فرهنگی اثرگذار برای دانش آموزان منتخب و فعال دختر استان است که با نقش اجتماعی خود در انقلاب اسلامی در کنار دیگر نقش های خود آشنا می شوند.


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه نحوه اجرای این رویداد به این طریق بود که فراخوان جذب مخاطبان به مدارس، مساجد، هیئت و… ابلاغ شد، اطهار داشت: رویداد دختران حاج قاسم یک اردوی پرنشاط کارگاهی، عملیاتی است که مخاطبان به صورت گروهی برنامه فرهنگی ارائه کرده و در میدان عمل برنامه های خود را اجرا نموده و بازخورد می گیرند.

به گفته وی، متقاضیان پس از ثبت نام، هفته قبل از برگزاری رویداد آموزش( بوم طراحی عملیات فرهنگی) از طریق فضای مجازی به آنان داده می شود بنابراین شرکت کنندگان موظف هستند تا زمان رویداد (یک برنامه فرهنگی مناسب کودکان و نوجوانان منطقه زندگی خود) طراحی کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه جلسات رویداد در قالب 3 جلسه آفلاین و 2 جلسه آنلاین در فضای اسکای روم با حضور اساتید طرح در تهران برگزارمی شود، اشاره کرد: گروه اجرایی عملکرد شرکت کنندگان را بررسی می کنند و بعد از تایید افراد برای شرکت در رویداد حاضر می شوند.


حجت الاسلام نظیری گفت: برنامه ریزی رویداد به این طریق است که مخاطبان از ظهر چهارشنبه 20اردیبهشت وارد محل برگزاری شده، پذیرش و اسکان می یابند و تا عصر جمعه22 اردیبهشت در رویداد حضور دارند.


وی در خصوص اهم برنامه های این رویداد عنوان کرد: افتتاحیه، آماده سازی بوم ایده و نهایی کردن طرح و برنامه ها، عملیات میدانی، ارائه به حضار، برنامه های تفریحی و در نهایت اختتامیه است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه عمداه ماموریت شرکت کنندگان بعد از این رویداد حضوری و در قالب طرح امتداد ادامه می یابد، اذعان داشت: افراد مسائلی راکه به عنوان ایده مطرح کرده اند تا به نتیجه رسیدن کار از طریق دستگاه های مختلف، مجموعه های مردمی و … پیگیری می کنند همچنین در مسائل جریان ساز شهری به عنوان عناصر اثرگذار نقش آفرینی می کنند.


حجت الاسلام نظیری خاطر نشان کرد: پیش بینی و اجرای فعالیت هایی كه زمینه ساز حركت های بزرگ و تغییر و تحولات درخشان برای توسعه و بهبود زندگی دختران، یكی از ضرورت های پیش رو است، ان شاالله که این رویداد بتواند در این مسیر کمک کننده و راهگشا باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید