کد خبر:43151
پ

فرماندار همدان تاکید کرد: در برخورد با متخلفین بازار مماشات نکنید.

به گزارش روزانه نیوز، مسلم مخفی در کارگروه تنظیم بازار شهرستان همدان گفت : عملکرد نانوایان و دستگاههای اجرایی ذیربط در توزیع میوه طی ایام نوروز موجب رضایتمندی مردم بود که جای قدردانی دارد.

وی افزود: ارتقا کیفیت نان و نظارت های لازم در این زمینه مورد تاکید است. با توجه به مطالبه و ذائقه مردم همدان، نان سنگک سنتی مورد توجه و حمایت قرار می گیرد.

فرماندار همدان اظهار کرد : مرغداران در مقطعی با توجه به پاره ای از مشکلات رغبت به جوجه ریزی نداشتند و این موضوع باعث کمبود، افزایش قیمت و نارضایتی مردم شده است که جهادکشاورزی باید در این زمینه نظارت و مدیریت نماید.

وی افزود : قطعه بندی مرغ و عرضه آن بصورت قطعه بندی ممنوع است. مرغ قطعه بندی شده علاوه بر تاثیر در افزایش قیمت مرغ، آرامش روانی بازار را نیز دچار آسیب می کند. دامپزشکی در این زمینه با جدیت برخورد کند.

مخفی با اشاره به گزارش حدود 1هزار500 مورد بازرسی در هفته از سطح بازار همدان و واحدهای صنفی تاکید کرد : دستگاههای نظارتی در برخورد با متخلفین بازار مماشات نکنند. قیمت های متفاوت و بیشتر از نرخ قانونی پذیرفتنی نیست.

وی افزود : بازرسان و ناظران در این زمینه نباید با رافت عمل کنند چون نارضایتی مردم از گرانی و وضعیت بازار باعث بدبینی و توهین به همه ارکان نظام می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید