کد خبر:41241
پ

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری نهاوند در جلسه ستاد اقامه نماز آموزش وپرورش نهاوند بر لزوم همکاری سایر دستگاه ها و نهادهای فرهنگی شهرستان با آموزش وپرورش در بحث فعالیت های قرآن، عترت و نماز تاکید کرد.

به گزارش روزانه نیوز، شهروز کیانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه آموزش وپرورش نهاوند به جهت توفیقاتی که در سطح استان در حوزه قرآن و نماز کسب کرده است، از آمادگی کامل فرمانداری شهرستان جهت کمک و پشتیبانی از آموزش وپرورش جهت اجرای هرچه بهتر برنامه های پرورشی و تربیتی خبر داد.

وی افزود: سایر دستگاه ها و نهادهای فرهنگی شهرستان نیز ملزم هستند در بحث فعالیت های قرآن و نماز، حداکثر همکاری را با آموزش وپرورش شهرستان به عمل آوردند.

کیانی در بخش دیگری از صحبت های خود، اجرای برنامه‌ی جشن تکلیف برای دانش آموزان را از برنامه های فرهنگی اثرگذار دانست و گفت: هرچقدر این مراسم باشکوه‌تر و با برنامه‌ریزی بهتر به صورت متمرکز شهرستانی و در سطح مدارس برگزار گردد، خاطره‌ی خوش آن برای سال ها در ذهن دانش‌آموزان ماندگار خواهد بود و اثر تربیتی بسیار بالایی دارد.

لازم به ذکر است در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های یک ساله‌ی حوزه‌ی قرآن، عترت و نماز، در رابطه با برگزاری جشن تکلیف متمرکز دانش‌آموزان و اجرای مرحله شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز بحث و تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید