کد خبر:39395
پ

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از توزیع ۲۵۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند همدان خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز ،محمود نقوی؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان، با اشاره به اینکه روز گذشته آئین نمادین رونمایی از نوشت افزار اسلامی_ایرانی و توزیع بسته‌های لوازم تحریر با حضور رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در آموزشگاه کرامت ناحیه 2 همدان برگزار شد اظهار کرد: ۲۵ هزار بسته لوازم التحریر و ۷ هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی برای توزیع در مدارس حاشیه شهر استان تهیه شده که در این روز به صورت نمادین اقلامی بین دانش‌آموزان توزیع شد.  

وی با اشاره به اینکه ما به دنبال این هستیم هیچ دانش‌آموزی به خاطر نداشتن لوازم‌التحریر از تحصیل باز نماند گفت: توزیع لوازم التحریر به صورت گسترده در سطح استان بین دانش‌آموزان نیازمند آغاز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با تاکید به اینکه در حال حاضر یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش شناسایی دانش‌آموزان ترک تحصیل است افزود: ممکن است برخی از دانش‌آموزان به خاطر عدم توانایی مالی از تحصیل جا بمانند که ما به دنبال شناسایی و برگشت به تحصیل آنها هستیم.

وی از رونمایی از کتاب های معرفی اماکن تاریخی و مذهبی استان و نیز زندگینامه و خاطرات شهدای شاخص فرهنگی کشور نیز در مراسم روز گذشته اشاره کرد و گفت: این کتاب ها در ۱۸۵ هزار و ۷۰۰ جلد چاپ شده و توزیع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید