کد خبر:43194
پ


رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان همدان، محدوديت هاي ترافيکي در سطح شهر همدان را در راستاي برگزاري هرچه باشکوهتر راهپيمايي روز جهاني قدس اعلام کرد.


به گزارش
روزانه نیوز، سرهنگ “غلامعلي همايي”، در این خصوص گفت: با توجه به مسير راهپيمايي روز قدس در شهر همدان که از ميدان امام خميني (ره) شروع و با عبور از خيابان شريعتي ، ميدان شريعتي، خيابان پاسداران در ميعادگاه نمازجمعه واقع در حسينيه امام (ره)به پايان مي رسد.

وی ادامه داد: محدوديت هاي تردد وسايل نقليه موتوري شامل انواع خودرو وموتورسيکلت از ساعت 8 صبح از1-ميدان آرامگاه بوعلي و ميدان امام زاده عبدالله به سمت چهار راه شريعتي، 2-تقاطع خيابان شکريه واقع درخيابان ميرزاده عشقي به سمت ميدان شريعتي،3-خيابان مهديه از بيمارستان مباشرکاشاني به سمت ميدان شريعتي و 4-خيابان زماني تقاطع خيابان پاسداران به سمت حسينيه حضرت امام (ره) است.

سرهنگ همايي با بيان اینکه توقف وسايل نقليه در زمان برگزاري مراسم راهپيمايي در مسيرهاي اعلامي ممنوع است، افزود : از شهروندان عزيز درخواست مي شود با تعيين مسيرهاي جايگزين، پليس راهور را در اجراي ماموريت هاي محوله ياري کنند.

این مقام انتظامی در پايان ضمن دعوت از اقشار مختلف جامعه جهت شرکت در اين مراسم، از همکاري شهروندان گرامي در اجراي طرح ترافيکي مذکور تشکر و قدرداني کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید