کد خبر:51493
پ

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت : مردم باید مراقب کلاهبرداری با عناوینی از قبیل «صدورکارت هوشمند بیمه سلامت» باشند.


به گزارش روزانه نیوز، فریبرز نیاستی تاکید کرد: بیمه سلامت هیچ تماس تلفنی و پیامکی با مردم برای برقراری پوشش بیمه درمانی و یا ارائه خدمات بیمه ای ندارد. مردم باید مراقب کلاهبرداری با عناوینی از قبیل «صدور کارت هوشمند بیمه سلامت» باشند.


وی اظهار داشت: تقاضای وجه در قبال انجام هر نوع خدمت بیمه‌ای از جمله صدور یا تمدید کارت بیمه سلامت، مصادیقی از این نوع می باشد. تمامی خدمات بیمه ای این اداره کل در استان توسط ادارات بیمه سلامت در مرکز استان و شهرستانها و دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با اداره کل بیمه سلامت در سراسر استان و همچنین خدمات الکترونیکی غیرحضوری سازمان از طریق سامانه شهروندی بیمه سلامت به آدرس https://csp.ihio.gov.ir انجام می گیرد.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان افزود: هرگز برای ارایه خدمات بیمه ای تماس تلفنی با افراد برقرار نمی شود و هر گونه اطلاع رسانی از طریق سایت رسمی اداره کل بیمه سلامت استان به آدرس https://hm.ihio.gov.ir و یا از طریق انتشار خبر و اطلاعیه در رسانه ملی و رسانه های جمعی معتبر و ارسال پیامک با سر شماره 1666 صورت می پذیرد و مردم در صورت مشاهده تخلف، می توانند موارد را به سامانه تلفنی 1666 اطلاع دهند.


نیاستی تاکید کرد: سازمان بیمه سلامت ایران در راستای صیانت از حقوق بیمه شدگان اقدام به ایجاد پل ارتباطی از طریق پیام رسان بله با شماره ۰۹۱۰۸۷۷۱۶۶۶ و آدرس اینترنتی: bazresi.bimehsalamat@ihio.gov.ir نیز نموده است که هم استانی های عزیز از این طریق هم می توانند موارد را اطلاع رسانی و شکایت خود را مطرح کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید