کد خبر:43310
پ


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان گفت: مسابقات ورزشی فرهنگیان استان همدان در دو بخش خواهران و برادران در اردیبهشت ماه برگزار می شود.

به گزارش روزانه نیوز، عبداله جعفری با اعلام این خبر، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته مقام معلم، مسابقات ورزشی فرهنگیان استان یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی و یادواره کنگره ملی 8 هزار شهید استان همدان در اردیبهشت ماه 1402 در همدان برگزار می شود.

جعفری افزود: این مسابقات در رشته های والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز و بدمینتون (ویژه خواهران) و در رشته های فوتسال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز و بدمینتون (ویژه برادران) با حضور بیش از هزار نفر و در قالب 172 تیم از 6 تا 23 اردیبهشت ماه در سالن های ورزشی سطح شهر همدان برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه داشتن جامعه ای سالم و با نشاط در گرو سلامت جسمی و روحی اعضای آن جامعه می باشد، عنوان کرد: هدف از برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان ایجاد سلامت جسم و روح قشر فرهنگی جامعه، اجرای اسناد بالادستی به ویژه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سند تحول دولت مردمی در حوزه ورزش، ایجاد شادابی، نشاط و انگیزش همکاران و مشارکت فرهنگیان در فعالیت های روح بخش و سلامت محور تربیت بدنی و ورزش می باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: منتخبین این دوره از مسابقات به مسابقات فرهنگیان کشور اعزام خواهند شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید