کد خبر:51388
پ


معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: 42 فرصت سرمایه‌گذاری استان در بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو) معرفی می‌شود که 10 فرصت سرمایه‌گذاری مرتبط با این اداره‌کل است.


به گزارش روزانه نیوز، علی خاکسار با اشاره به حضور همدان در نمایشگاه ایران اکسپو
۲۰۲۴ اظهار کرد: در غرفه استان همدان و در این نمایشگاه ۱۰ فرصت آماده سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری و صنایع‌دستی به بازدیدکنندگان و هیات‌های تجاری داخلی و خارجی معرفی می‌شود.


وی گفت: مشخصات کلی طرح‌های گردشگری و صنایع‌دستی، میزان سرمایه ‌گذاری و کار امکان سنجی انجام شده برروی آنها در قالب بروشور و کتابچه‌ای تهیه شده است و در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.


معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان با تشریح فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش گردشگری و صنایع‌دستی استان در این نمایشگاه افزود: این 10 بسته با ارزش 37هزار میلیارد ریال و در قالب انعقاد یک تفاهم نامه 5 ساله در استان همدان قابل اجرا خواهد شد.


خاکسار گفت: ایجاد مناطق نمونه گردشگری، پردیس گردشگری خورزنه و دهکده گردشگری سلامت ، تولید سفال و سرامیک، صنایع‌دستی سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی و تولید چرم ، مبل و منبت و منبت‌کاری از جمله این بسته‌های سرمایه‌گذاری هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید