کد خبر:49982
پ

مدیر کل صنعت،معدن و تجارت استان همدان اعلام کرد: همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی کارخانه صنایع مهان کاغذ سرکان افتتاح شد.

به گزارش روزانه نیوز، احمد شانیان در تشریح این خبر اظهار داشت: کارخانه صنایع مهان کاغذ سرکان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کاغذ دوبلکس در کشور با سرمایه ۱هزار۵۰۰ میلیارد تومانی در شهرستان تویسرکان افتتاح شد.

  به گفته وی، کارخانه صنایع مهان کاغذ سرکان، ۲۳۰ میلیارد تومان تسهیلات از اعتبارات استانی سفر تخصص داده شده که با ارزش به روز آن و سرمایه گذاری بخش خصوصی و احتساب سرمایه در گردش یکی از بزرگترین تولید کنندگان کاغذ دوبلکس در کشور محسوب می‌شود.

مدیر کل صمت با بیان اینکه این واحد در شهرستان تویسرکان واقع شده و برای 200 نفر از جوانان این منطقه اشتغال ایجاد کرده است، افزود: از مزیت‌های کارخانه مهان‌کاغذ می توان به تأمین تقریباً یک‌سوم نیاز داخلی، جلوگیری از خروج ارز، ایجاد اشتغال پایدار و مستقیم و قرار داشتن کارخانه در جمع سه شرکت برتر کاغذسازی کشور، یکی بزرگترین کارخانه های دارای قابلیت تولید کاغذ دوبلکس و پشت سفید در سطح کشور و همچنین بازیافت کاغذ باطله و واحد تولید سبز، اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید