کد خبر:43287
پ

فرماندار شهرستان درگزین اعلام کرد: ثمره تلاش شورای هماهنگی ترافیک شهرستان کاهش ۵۰ درصدی تصادفات و صد درصدی فوتی ها بوده است.

‍‍ ‍ به گزارش روزانه نیوز، کمیل خواستان فرماندار درگزین در شورای هماهنگی ترافیک شهرستان بیان کرد: نصب جداکننده ها در دروازه اصلی ورودی شهرستان( رزن_ درگزین) کاهش تصادفات را در پی داشته است.


به گفته وی، نصب سرعتکاه ها، کارشناسی و مطابق مصوبه شورای هماهنگی ترافیک بوده و در راستای ایجاد ایمنی، کاهش تصادفات و حفظ جان مردم ایجاد شده است.


فرماندار درگزین با بیان اینکه جلسات شورای هماهنگی ترافیک شهرستان به صورت منظم در حال تشکیل است، افزود: این شورای در راستای فرهنگسازی رانندگی نیز تلاش کند.


خواستان اذعان داشت: تابلوهای راهنمایی شهرستان درگزین در مسیر های آزاد راه ها و اتوبان منتهی به درگزین در اردیبهشت ماه نصب می شود.


وی با اشاره به اینکه در روستاها دهیاران با کمک بخشداران نسبت به جابه جایی تیرهای برق که یکی از عوامل ایجاد تصادفات معابر شده، اقدام کنند، گفت: با پیگیری راهداری و حمل و نقل جاده ای، شانه سازی و شانه زنی راه ها با بهبود آب و هوا و تمام شدن فصل سرما در شهرستان انجام شود.


فرماندار درگزین تصریح کرد: از تمام سازمانهای مردم نهاد فعال در موضوع فرهنگسازی رانندگی برای حضور در این عرصه با آغوش باز حمایت میکنیم.


خواستان گفت: افزایش وسیله های نقلیه در شهرستان موجب شده ترافیک در مرکز شهرستان روبه افزایش باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید