کد خبر:3282
پ

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از روابط عمومی آبفای شهرستان همدان، خط سوم آبرسانی شهر همدان به قطر 900 میلیمتر با نصب یک سه راهی به خط انتقال آب تالوار به قطر 1600 میلیمتر متصل شد.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اعلام این خبر افزود: به دلیل حساسیت خط مذکور و به منظور پیشگیری از قطعی آب در شهر همدان متخصصین شرکت آبفا با راهکارهای ابتکاری اقدام به برش خط انتقال بدون هیچ گونه هدر رفت و قطعی آب کرده و اتصال سه راهی بر روی خط انتقال انجام شد.

 

سیدهادی حسینی بیدار افزود: با نصب این سه راهی و اجرای خط انتقال به طول 350 متر از جنس چدن داکتیل 900 میلیمتری امکان بهره برداری از طرح آبرسانی تالوار و چاههای خالق وردی فراهم می گردد.

 

وی ادامه داد: با اجرای این پروژه می توانیم آب چاههای خالق وردی را به مخزن لونا پارک با ظرفیت 250 لیتر بر ثانیه منتقل کنیم و چنانچه طرح آبرسانی تالوار تکمیل شود از خط مذکور می توان برای آبرسانی به شهر همدان استفاده کرد.

 

مدیر عامل آبفای استان همدان با اشاره به افزایش بی سابقه مصرف آب به دلیل شیوه ویروس کرونا افزود: توصيه ما به شهروندان اين است كه در كنار رعايت نكات بهداشتي مديريت مصرف را جدي بگيرند تا تابستان امسال بدون قطعی آب سپری شود.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید