کد خبر:3394
پ

به گزارش روزانه نیوز  آئین تکریم و معارفه مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بهار با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، فرماندار شهرستان بهار و جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شد.

 

شیرزاد جمشیدی در این مراسم اظهار داشت: شهرستان بهار با توجه به شرایط جغرافیایی و نزدیکی آن به مرکز استان همواره حائز اهمیت بوده و این توجه نیازمند تلاش شبانه‌روزی است که بتوانیم مطالبات و خواسته‌های مردم را پاسخگو باشیم و به اهداف مورد نظر خود برسیم.

 

وی با تأکید بر رضایت مردم،  تکریم همکاران و تحقق شاخص‌های عملکردی شرکت افزود: رویکرد جدید شرکت حرکت شاخص محور است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: در حوزه بهره‌برداری شاخص نرخ خاموشی، در حوزه مشترکین شاخص وصول مطالبات و فروش انشعابات، در حوزه مدیریت مصرف شاخص کنترل پیک بار و مدیریت مصرف، در حوزه تلفات شاخص کاهش تلفات و فروش و تحویل انرژی، جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز و بازرسی لوزام اندازه‌گیری از اهمیت بالایی برخوردار است که باید در راستای تحقق آنها گام برداریم.

 

وی با بیان اینکه در حوزه جذب اعتبار و از لحاظ بودجه‌ای و نقدینگی باید با برنامه‌ریزی هدفمند حرکت کنیم، گفت: همه باید تلاش ویژه داشته و مشکلات را مدیریت کنیم تا خدماتی که به مردم ارائه می‌دهیم با مشکل مواجه نشود.

 

جمشیدی با بیان اینکه در فروردین ماه سال جاری فقط 40 درصد درآمدهای ما محقق شد، گفت: با تلاش کارکنان و همکاری مردم در اردیبهشت ماه بحث وصول مطالبات افزایش داشت که امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ضمن تقدیر از زحمات آقای طهماسبی‌خو در مدت تصدی مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان بهار با اشاره به انتصاب آقای بلالی‌مقدم به عنوان مدیر جدید تصریح کرد: یکی از اهداف ما در این تغییرات، جوانگرایی در بخش مدیریتی است تا تحرکی در واحدهای اجرایی تزریق کنیم و این امر در دستیابی به شاخص‌های مدنظر شرکت مؤثر باشد.

 

وی با بیان اینکه هدف‌های ما سخت اما دست یافتنی است و این مهم نیاز به تلاش بیشتر دارد، عنوان کرد: عناوین زمانی ارزش می‌یابند که ما خدمت صادقانه به مردم داشته باشیم.

 

 برق به عنوان ستون اصلی در حوزه اقتصاد و تولید نقش‌آفرین است

 

فرماندار شهرستان بهار نیز در این جلسه با بیان اینکه بدون برق هیچ تولیدی اتفاق نمی‌افتاد، گفت: برق به عنوان ستون اصلی در حوزه اقتصاد و تولید نقش‌آفرین است.

 

قنبری ضمن تقدیر از مشارکت خوب توزیع برق با فرمانداری بهار و با بیان اینکه امیدوارم این جابجایی مایه خیر و برکت باشد، افزود: برق مهم است و باید نگاه ویژه‌ای به آن داشت.

 

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حمید طهماسبی‌خو، مازیار بلالی‌مقدم به عنوان مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بهار معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید