کد خبر:3447
پ

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، اکبر کاوسی‌امید در نطق پیش از دستور جلسه صحن شورا، اضافه کرد: طبق مشاهدات صورت گرفته مسیر تعویض شده برای موارد اضطراری نیست بلکه به نظر می‌رسد برای استفاده بسیاری از افراد جهت تردد با خودرو ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه مسئول تعریض کننده باید مجوزات لازم را به شورا ارائه دهد، افزود: طبق گفته مسئول دیوان محاسبات تغییرات قابل توجهی زیادی در این نقطه صورت گرفته است.

کاوسی امید با اشاره به اینکه تعریض مسیر جاده گنجنامه به میدان میشان در بی اطلاعی مردم رخ داده است، اظهار کرد: که در صورت اطلاع شهروندان قطعا مقابل تخریب ایستادگی می‌کردند پیش از اینکه کار از کار بگذرد .

در صورتی که تمامی شهروندان از این اقدام مطلع می شدند مطالبات آنها از مسئولین افزایش می‌یافت و ما به عنوان نماینده مردم درخواست داریم که مسئولین استان از جمله مدیریت ارشد، فرماندار، مدیرکل منابع طبیعی، دادستان و مدیرکل دادگستری وارد شده و در این زمینه پاسخگو بوده و رسیدگی کنند.

به گفته کاوسی امید در این زمینه حقوق عامه مردم پایمال شده بر این اساس درخواست داریم این مطالبه بحق مردم دارالمومنین و مجاهدین همدان از طریق دادستان از مدیرکل اداره محیط زیست پیگیری و مطالبه شود.

ئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان گفت: طبق مشاهدات، تعریض واقعی در جاده زیگزاکی گنجنامه صورت گرفته و مورد تایید مسئولین قرار گرفت.

رضوان سلماسی نیز ضمن تشکر از همراهی مسولین استان و شهرستان با اعضای شورا در بازدید از مسیر تعریض شده کوهنوردان به سمت میدان میشان، افزود: در این بازدید مدیران و نمایندگان  ۱۳ دستگاه‌های متولی باهمراهی  دوستداران محیط زیست، کوهنوردان و خبرنگاران حضور داشتند که توجه آنها به این موضوع قابل تقدیر است.

سلماسی با اشاره به اظهار نظر مدیر کل دیوان محاسبات در بررسی وضعیت موجود، افزود: مقرر شد پس از بررسی وضعیت، میزان انطباق اقدامات صورت گرفته با مجوزات صادره بررسی شود ودر صورت تایید دستگاه‌های ذیصلاح از بروز تخلف در موارد مذکور مسیر تعریض شده به حالت نخستین برگردد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید