کد خبر:2825
پ

به گزارش روزانه نیوز حجت الاسلام هادی نظیری از برگزاری چهارمین دوره جشنواره دین و رسانه منطقه غرب کشور در استان خبر داد و افزود: علاقمندان می توانند آثار خود را تا میلاد امام حسن محتبی(ع) به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، و همچنین آثار تولیدی خود در سال ۹۸ را در بخش‌های، مقاله، تحلیل، گزارش، عکس، فیلم کوتاه، موسیقی و تولیدات چند رسانه‌ای به دبیرخانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان تحویل دهند.

 

وی با اشاره به بخش ویژه در زمینه موضوعات ویژه اضافه کرد: چهارمین جشنواره دین و رسانه، بخش ویژه‌ای هم دارد که با عنوان «گام دوم انقلاب» و «سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، جبهه مقاومت و دستاوردهای انقلاب اسلامی» تعریف شده است.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان از عمومی بودن شرکت در این جشنواره خبر داد و گفت: مخاطبان این جشنواره خبرگزاری ها، سایت های خبری، روزنامه های محلی و سراسری(بخش ویژه شهرستانی) و کانال هایی با تعداد مخاطبان قابل قبول هستند که امسال بخش ویژه ای نیز برای شرکت دانشجویان، دانش آموزان و عموم اختصاص داده شده است.

 

حجت الاسلام نظیری خاطر نشان کرد: این جشنواره همزمان با شهادت سردار دل ها در همدان کلید خورد اما با توجه به شرایط و در ادامه با همراه شدن آن با جریان های انتخاباتی تبلیغات آن به تعویق افتاد که با آغاز سال جدید  و میلاد منجی عالم بشریت تبلیغات به صورت گسترده تری همراه شده و واجدین شرایط اقدام گسترده ای به ارسال آثار کرده اند.

 

وی افزود: جشنواره «دین و رسانه» چهارمین سال است که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان برگزار می شود و  هدف از برگزاری آن، جریان‌سازی محتوای اخبار در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و قرآنی است.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به موضوعات مورد قبول در ارسال آثار گفت: مطالب ارسالی باید شامل موضوعاتی چون قرآن و عترت، سبک زندگی اسلامی، ماه محرم، اربعین حسینی، جبهه مقاومت، ایثار و شهادت، گام دوم انقلاب اسلامی، فصل نیایش(مناسبت‌های ملی و مذهبی)، هفته ولایت، دهه کرامت و اعتکاف باشد.

 

شایان ذکر است : آثار خود را به ایمیل روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان به آدرس steh۱۳۶۰@GMAIL.COM و یا به IDOHAMEDAN@ در پیام رسان‌های بله، سروش، ایتا و تلگرام ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید