کد خبر:2844
پ

به گزارش روزانه نیوز مصطفی پناهنده، با اشاره به اینکه این اقدام به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و به منظور لزوم حفظ فاصله گذاری اجتماعی اجرا شده است، افزود: از ابتدای خردادماه امسال فروش بلیط‌های مسافری به شکل حضوری در محل پایانه‌ها ممنوع می‌شود.

 

او ادامه داد: مسافران می‌توانند از تاریخ یاد شده برای خرید بلیط به پایگاه‌های اینترنتی مراجعه کنند و برنامه ریزی بهتری برای سفر داشته باشند.

پناهنده گفت: مسافران باید قبل از حضور در پایانه زمان حرکت اتوبوس، نوع وسیله نقلیه، قیمت اتوبوس و محل صندلی خود را به طور کامل بررسی و با تصمیم گیری آگاهانه نسبت به خرید اینترنتی بلیط اقدام کنند.

مدیرکل راهداری استان همدان، تامین سلامت بیشتر مسافران و کارکنان شرکت‌های حمل و نقل و ارتقای سطح خدمات را از جمله مزایای این طرح برشمرد و یادآور شد: هم اکنون به شکل مستمر ضدعفونی و گندزدایی اتوبوس‌ها و همچنین خودرو‌های سواری بین‌راهی انجام می‌شود.

 

مصطفی پناهنده در ادامه با تأکید بر اینکه مسافران در اتوبوس‌ها باید فاصله را رعایت کنند و رانندگان نیز باید به اجرای این مهم توجه ویژه داشته باشند، ابراز داشت: شرکت‌های مسافربری موظف هستند بین مسافران، ماسک و دستکش توزیع کنند و بسته‌های تغذیه نیز به شکل استریل و دربسته در اختیار مسافران قرار بگیرد.​

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید