کد خبر:45308
پ

مسئول برگزاری یازدهمین مسابقات قهرمانی سبک کیوکوشین بایاکورن کاراته از برگزاری یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی سبک کیوکوشین بایاکورن کاراته به مناسبت گرامیداشت کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز، «کمال مظفری» از برگزاری این مسابقات در استان همدان خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات در روزهای ۱۵ و ۱۶ تیر ماه و همچنین به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر، در سالن شهید سلیمانی استان همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در دو روز و در تمامی رده‌های سنی و در دو بخش کاتا و کمیته برگزار که روز اول مسابقات بانوان و در روز دوم مسابقات آقایان برگزار خواهد شد.

مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی سبک کیوکوشین بایاکورن کاراته با بیان اینکه این مسابقات در راستای کنگره هشت هزار شهید استان همدان برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات با حضور مسئولان کشوری و لشکری و میهمانان ویژه از جمله هانشی «احمد شقاقی»، رئیس سبک کیوکوشین بایاکورن کاراته برگزار می‌شود.

وی متذکر شد: برای نخستین بار در تاریخ کاراته استان همدان یک مسابقه سوپر فایت همراه با جوایز نقدی و نفیس بین دو نفر از قهرمانان کشور در این سبک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید