کد خبر:51015
پ

مدیر شهرداری منطقه سه همدان : زمین چمن مصنوعی فوتبال شهرک اندیشه با اعتباری ۱۷ میلیارد ریالی در مدت ۳ ماه به بهره‌برداری رسید تا بار دیگر نشانگر سرعت خدمت‌رسانی در این منطقه باشد.

به گزارش روزانه نیوز، محمدرضا فیضی‌منش در آیین افتتاح این زمین چمن بیان کرد: منطقه ۳ شهرداری همدان در سال‌های گذشته همواره در اجرای پروژه‌های بزرگ و تاثیرگذار در مدت زمان مناسب موفق عمل کرده که این موضوع با رضایت شهروندان همراه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته خدمات قابل توجهی در حوزه‌های مختلف عمرانی، رفاهی، فرهنگی و غیره در سطح منطقه ۳ ارائه شده است که قطعا اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف از این اقدامات موجب افزایش اعتماد و امیدافرینی در جامعه می‌شود.

مدیر شهرداری منطقه سه همدان با اشاره به اینکه در یکی از موضوعات مهم اجتماعی، ترویج و توسعه فرهنگ ورزش و کشف استعدادهای ورزشی، ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقای سطح سلامت در دستور کار بوده است گفت: این موضوع با احداث این زمین‌های چمن تحقق یافته است.

فیضی‌منش با تاکید بر اینکه اجرای پروژه‌های تاثیر‌گذار برای شهروندان همواره در دستور کار بوده است افزود: ایجاد مکانی برای پر کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان و ایجاد نشاط اجتماعی بین مردم، از جمله اهداف شاخص اجرای پروژه‌های ورزشی است.

وی با اشاره به اینکه زمین چمن مصنوعی شهرک اندیشه در مدتی سه ماه احداث شده است تاکید کرد: ایجاد فضاهای ورزشی در پرورش استعدادها و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تاثیر گذار است.

مدیر شهرداری منطقه سه همدان خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲ زمین چمن مصنوعی به مرحله بهره‌برداری رسیده و در سال جاری نیز آغاز افتتاح‌ها در سطح منطقه با یک پروژه ورزشی است که اتفاق مبارکی به شمار می‌رود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید