کد خبر:44844
پ

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: بر اساس هماهنگی صورت گرفته با اداره کل صنعت، معدن و تجارت، باشگاه‌های دولتی و خصوصی استان که نرخ نامه خدمات ورزشی را نصب یا رعایت نکنند، با جریمه های میلیونی محکوم خواهند شد.

به گزارش روزانه نیوز از ایرنا، علی حقیقی اظهار داشت: نرخ مصوب شهریه رشته‌های ورزشی باید مقابل دید عموم ورزشکاران نصب شود و باشگاه داران ملزم به صدور رسید دریافت وجه از ورزشکاران هستند.

وی اضافه کرد: همچنین باشگاه‌هایی که در ارایه خدمات ورزشی کم فروشی یا گران فروشی داشته باشد نیز با جریمه‌های سنگین مواجه خواهند شد.

حقیقی با تاکید بر اینکه بازرسی از باشگاه‌های ورزشی به صورت مستمر انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: تمامی باشگاه‌های دولتی و خصوصی ملزم به نصب نرخ نامه مصوب شده هستند.

وی خاطرنشان کرد: براساس نرخ اعلام شده، دوره آمادگی جسمانی طی ۱۲ جلسه در ماه در باشگاه‌های دولتی یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال است و در سالن‌های خصوصی تک منظوره و ۲ منظوره نیز ۲ میلیون ریال نرخ گذاری شده است.

حقیقی ادامه داد: فعالیت سانس ورزش یوگا ۱۲ جلسه در ماه یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، پیلاتس ۱۲ ماه در سال ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، ورزش‌های آمادگی جسمانی همچون تی آر ایکس، بادی پامپ، اسپلینگ و سایر رشته‌های زیرمجموعه نیز ۱۲ جلسه در ماه ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تعیین شد.

وی افزود: همچنین رشته‌های بدنسازی ۱۲ جلسه در ماه ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال نرخ گذاری شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به پیگیری شکایت‌های مردمی بابت هرگونه تخلف در باشگاه‌ها بابت عدم رعایت نرخ مصوب شده، گفت: شماره‌های ۱۲۴ و ۰۸۱-۳۸۲۸۱۰۱۲ داخلی ۱۳۲ واحد رسیدگی به شکایات اداره صنعت، معدن و تجارت آماده ثبت و پیگیری تخلفات است.

استان همدان دارای بیش از ۶۰۰ فضای ورزشی است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید