کد خبر:51483
پ

معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: همایش گرامیداشت روز روابط عمومی با عنوان “مدار امید” در اواخر اردیبهشت ماه با حضور سردار رمضا‌ن شریف معاون روابط عمومی کل سپاه برگزار خواهد شد.

به گزارش روزانه نیوز، سرهنگ علی اکبر کریم‌پور با اشاره به نقش موثر روابط عمومی گفت: امروز قدرت و موفقیت با جوامعی است که از نیرومندترین شبکه‌های ارتباطی برخوردار باشند.

وی اثرگذاری روابط عمومی در پیشبرد اهداف بیانیه گام دوم انقلاب را غیر قابل انکار دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد ارتباط موثر با مردم و جامعه جهانی با هدف انتقال اطلاعات و اخبار صحیح و امید بخش از وظایف روابط عمومی است.

معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) همدان اطلاع رسانی هنرمندانه را یکی از چشم اندازهای بیان شده در فرمایشات رهبر معظم انقلاب(مد‌ّظلّه‌العالی) دانست و افزود: امید آفرینی برای آحاد جامعه و روشنگری در برابر انتقادها از جمله وظایف خطیر روابط عمومی می‌باشد.

وی با بیان اهداف برگزاری این همایش گفت: ارتقاء کمی و کیفی منزلت اجتماعی روابط عمومی و شناخت جامعه از فعالیت‌های این مجموعه از جمله مهم‌ترین این اهداف است.

کریم پور در پایان ضمن تشریح برنامه‌ها گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای تبلیغات، تجلیل از رسانه‌های فعال در حوزه بسیج و سپاه، افتتاح گروه تلویزیونی سپاه الحسین(ع)، تجلیل از روابط عمومی‌های برتر و خبرنگاران افتخاری بسیج و تقدیر از پیشکسوتان روابط عمومی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید