کد خبر:15130
پ

رییس فدراسیون ترای اتلون گفت: برای تمدید قرارداد مربی پرتغالی داریم تمام جوانب را می سنجیم تا در عقد قرارداد ناپختگی صورت نگیرد.

به گزارش روزانه نیوز ، مهدی گودرزی درباره ی اینکه در جلسه هیات رئیسه فدراسیون ترای اتلون چه تصمیمی برای تمدید قرارداد مربی پرتغالی گرفته شد، بیان کرد: مربی  پرتغالی با وجود اینکه قراردادش مرداد ماه به پایان رسید، تا پایان سال ۲۰۲۰ به ورزشکاران ما برنامه می دهد اما برای سال ۲۰۲۱ باید قرارداد جدید با او تنظیم کنیم. همانطور که می دانید در حال حاضر برای عقد قرارداد باید تمام جوانب را بسنجیم بنابراین از همه اعضا خواستیم بررسی های لازم را داشته باشند. این قرارداد بین المللی تعهدی است که بر دوش فدراسیون خواهد بود و نمی خواهیم خدایی نکرده ناپختگی صورت بگیرد.
او ادامه داد: اگر بخواهیم قرارداد دو ساله  ببندیم بنابراین باید برای دو سال پیش بینی همه جوانب را داشته باشیم و طوری نباشد بعد از مدتی با تحولاتی که صورت می گیرد، در انجام تعهدات خود به مشکل برخورد کنیم. فکر می کنم دو هفته آینده به جمع بندی برسیم و سپس  با مربی صحبت کنیم که فدراسیون تا چه اندازه می تواند تعهد داشته باشد. در نهایت تا آذر وضعیت همکاری مشخص می شود.
گودرزی در پاسخ به این پرسش که تمایل به ادامه همکاری از سوی فدراسیون وجود دارد یا خیر، تاکید کرد: این تمایل هست چون ورزشکاران از لحاظ عملکردی رشد داشته اند و من خودم این مسئله را کاملا احساس کرده ام، البته هر چند هنوز هم با حد ایده آل فاصله دارند. از طرفی دانش این رشته در ایران نبوده است و می دانیم اگر بخواهیم به سکوهای جهانی و المپیک یورش ببریم باید نیازهای فنی خود را بر طرف کنیم اما این مسئله هم هست که  برخی الزامات هم در ایران فراهم نشده است.
او افزود: برخی از فدراسیون ها به دلیل قدمتی که دارند روی برخی اماکن اسم گذاشته اند و اگر ما بخواهیم آنها رامطالبه کنیم، به دست آوردن آن خیلی سخت است./ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید