کد خبر:50471
پ


مدیرکل کمیته امداد استان همدان از ایجاد 2 هزار و 800 مورد فرصت شغلی جهت زنان سرپرست خانوار استان خبر داد.


به گزارش روزانه نیوز، محمد رسول شیخی زاده بابیان اینکه اشتغال‌زایی و کمک به خودکفایی از اولویت‌های این نهاد است، گفت: در 11 ماهه گذشته نسبت به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی با همکاری بانک‌های عامل برای طرح‌های کشاورزی، دامداری، صنایع‌دستی و مشاغل خانگی اقدام شد.


وی توانمندسازی مددجویان را یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های این نهاد برشمرد و گفت: همواره سعی بر این داریم که اصولی‌ترین و شایسته‌ترین خدمات را نسبت به مددجویان موردحمایت انجام داده و بر این اساس تلاش کرده‌ایم تا بانوان فعال بتوانند با اشتغال و تولید، در جامعه مفید و اثرگذار باشند.


مدیرکل کمیته امداد استان همدان اعلام داشت: در حال حاضر 60 درصد از زنان تحت حمایت کمیته امداد استان همدان، سرپرست خانوار هستند که سرپرستی 34 هزار خانواده را عهده‌دار هستند.


شیخی زاده بابیان اینکه در 11 ماهه گذشته با مبلغ 305 میلیارد تومان برای 2 هزار و 800 زن سرپرست خانوار، ایجاد اشتغال شد، ادامه داد: افزایش اعتمادبه‌نفس و ارتقاء سطح زندگی ازجمله اهداف فرایند توانمندسازی است که در این زمینه همکاران امداد ضمن حفظ کرامت زنان و دختران سرپرست خانوار، به آن‌ها می‌آموزند که چگونه با شناسایی تمامی منابع موجود استعدادهای خود و اعضای خانواده را شکوفا نموده و در جهت بهره‌برداری اقتصادی آن را توسعه دهند.
انتهای پیام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید