کد خبر:51332
پ


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت 77 درصدی گام نخست پروژه جهاد آبرسانی در استان خبر داد و گفت: از ابتدای شروع این پروژه در اسفندماه 1401 تا الان 304 میلیارد تومان اعتبار به طرح جهاد آبرسانی همدان اختصاص پیدا کرده و پیشرفت فیزیکی ما بیش از میانگین کشوری است.


به گزارش روزانه نیوز، فرهاد بختیاری‌فر با اعلام این خبر اظهار کرد: آبرسانی به 160 روستا در گام اول هدف‌گذاری شده و برنامه ریزی‌های لازم برای بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی روستایی استان در حال انجام است تا بتوانیم مشکل آب شرب روستاهای دارای تنش آبی را در کمترین زمان ممکن حل کنیم.


بختیاری‌فر با اشاره به تخصیص 304 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی استان، مطرح کرد: 509 میلیارد تومان برای گام نخست این پروژه در نظر گرفته شده و پیگیر جذب منابع هستیم تا رونق و جهشی در پروژه‌های آبرسانی استان داشته باشیم.


وی با بیان اینکه تا قبل از فصل تابستان باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای تامین پایدار آب در استان انجام شود، عنوان کرد: با توجه به وضعیت منابع آبی استان و تجربیاتی که از تنش آبی در سال‌های گذشته داشتیم، «آب» برای ما موضوع مهمی است و از تمام ظرفیت خود برای تأمین آب پایدار ساکنین روستاها و شهرهای استان، استفاده می‌کنیم.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در پایان خاطرنشان کرد: آبرسانی روستایی یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است که باتوجه به اهمیت موضوع آب مورد توجه قرار گرفته و دولت سیزدهم عزم جدی برای سیراب کردن همه روستانشینان دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید