کد خبر:51224
پ

فرمانده انتظامي استان از توقيف يک دستگاه خودروي شوتي حامل کالاي قاچاق و کشف تعداد166دستگاه لوازم خانگي با ارزش تقريبي 15ميليارد ريال خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز، سردار “سلمان اميري “با اعلام اين خبر گفت: مامورا ن پليس امنيت اقتصادي استان همدان با تشديد اقدامات کنترلي و حين کنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي استان همدان  به يک دستگاه خودروي شوتي در حال تردد بود، مشکوک مي شوند.

وي افزود: در همين راستا با هماهنگي مقام محترم قضايي  خودروي مذکورمتوقف و مورد بازرسي قرار گرفت که بعد ازتخليه کالاهاي موجود در آن تعداد 166دستگاه لوازم خانگي  با ارزش تقريبي 15ميليارد ريال کشف شد.

اين مقام انتظامي گفت: دراين خصوص يک نفر دستگيرو پرونده قضايي تشکيل که در تعزيرات حکومتي تحت رسيدگي مي باشد.

سردار امیری ياد آور شد : هموطنان گرامي مي توانند اخبار و اطلاعات خود در خصوص قاچاق کالا واحتکار، اختلاس و ديگر جرايم و مفاسد اقتصادي را با شماره تلفن110و شماره 096300 در ميان بگذارند .

کشف 15 تن انواع نوشيدني هاي انرژي زاي خارجي در همدان

جانشين انتظامي استان از توقيف يک دستگاه کاميون حامل کالاي قاچاق و کشف 15 تن انواع نوشيدني انرژي زا ي خارجي با ارزش تقريبي 70ميليارد ريال خبر داد.

در ادامه سردار “رضا زارعي” با اعلام اين خبر گفت: ماموران پليس امنيت اقتصادي استان همدان با تشديد اقدامات کنترلي و حين کنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي استان همدان  به يک دستگاه کاميون که در حال تردد بود، مشکوک مي شوند.

وي افزود: در همين راستا  با هماهنگي مقام محترم قضائي  خودروي مذکور متوقف و مورد بازرسي قرار گرفت که بعد از تخليه کالاهاي موجود در آن 15 تن انواع نوشيدني انرژي زا با ارزش تقريبي 70 ميليارد ريال کشف شد.

جانشين انتظامي استان گفت: دراين خصوص يک  نفر دستگير و پرونده قضائي تشکيل که در تعزيرات حکومتي تحت رسيدگي مي باشد.

کشف تعداد 97دستگاه لوازم خانگي در همدان

سردار زارعی از توقيف يک دستگاه خودروي شوتي حامل کالاي قاچاق و کشف تعداد97دستگاه لوازم خانگي با ارزش تقريبي 11ميليارد ريال خبر داد.

وی گفت: ماموران پليس امنيت اقتصادي استان همدان با تشديد اقدامات کنترلي و حين کنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي استان همدان  به يک دستگاه خودروي شوتي در حال تردد بود مشکوک مي شوند.

جانشين انتظامي استان افزود:در همين راستا  با هماهنگي مقام محترم قضايي خودروي مذکور متوقف و مورد بازرسي قرار گرفت که بعد ازتخليه کالاهاي موجود در آن تعداد 97دستگاه لوازم خانگي  با ارزش تقريبي 11ميليارد ريال کشف شد.

به گفته سرهنگ زارعی دراين خصوص يک نفر دستگيرو پرونده قضايي تشکيل که در تعزيرات حکومتي تحت رسيدگي مي باشد.

دستگيري 2 سارق و کشف موتورسيکلت سرقتي در همدان

فرمانده انتظامي شهرستان “همدان” از دستگيري 2 سارق و کشف يکدستگاه موتورسيکلت سرقتي در همدان خبر داد.

در ادامه سرهنگ”هادي نجفي صالح”در تشريح اين خبر گفت: روز گذشته و حين گشت زني ماموران يگان امداد دو نفر را در حل تردد با يکدستگاه موتورسيکلت فاقد پلاک رويت مي نمايند.

وي در ادامه افزود: با توجه به ظواهر امر ماموران به اين افراد مشکوک شده و پس از متقوف کردن موتورسيکلت و با استعلام بعمل آمده مشخص شد که موتورسيکلت سرقتي و پس از اعتراف هر دو نفر به سرقت با تشکيل پرونده و جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

سرهنگ نجفي در پايان گفت: از همشهريان عزيز خواستاريم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفني با شماره 110 ياري رسان ما در برقراري نظم و امنيت باشند.  

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید