کد خبر:50836
پ

استاندار همدان گفت: پلیس استان همدان در تمامی حوزه های امنیتی، انتظامی وترافیکی خوش درخشیده و عملکرد بسیار خوبی داشته است.


به گزارش روزانه نیوز، “علیرضا قاسمی فرزاد” امروز در دیدار نوروزی سردار امیری فرمانده انتظامی استان و جمعی از فرماندهان مجموعه انتظامی استان با تبریک سال جدید از اقدامات خوب پلیس استان در راستای تامین نظم وامنیت مردم قدردانی کرد.


وی در ادامه گفت: دشمنان ما هیچ وقت دست از دشمنی برنمی دارند چرا که این کشور و نظام مقدس را مانع رسیدن به اهداف شوم خود می دانند و از هر راهی که بتوانند مردم را خسته می کنند به ویژه به وسیله با بهر گیری از جنگ ترکیبی که به این کشور ضربه بزنند.

استاندار همدان افزود: همواره مردم آگاه و هوشیار ما نشان دادند که فریب دشمنان را نخواهند خورد و با حضور موثر خود در انتخابات و مراسمات مختلف تمام قد از آرمان های مقدس این کشور عزیز دفاع کرده اند.


قاسمی فرزاد گفت:در مقابل با دشمنان نباید همیشه پدافندی عمل کنیم و به ویژه در مسائل اجتماعی ما باید چند قدم جلوتر حرکت کنیم و با اقدامات اجتماعی خصوصا در فضای مجازی اجازه عرض اندام به آن ها را ندهیم.


وی عنوان داشت : امروز ماموران پلیس افتخار می کنند که تکیه گاه مردم هستند و برای امنیت و آرامش مردم جان خود را نثار می کنند تا مردم در آرامش و آسایش باشند و احساس نا امنی نکنند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به برنامه ریزی خوب پلیس برای ایام نوروز بیان داشت: اقدامات خوبی در ایام نوروز برای تامین امنیت شهروندان و مسافران صورت گرفته که این نشان از حضور فعال و شبانه روزی پلیس دارد.

قاسمی فرزاد ادامه داد: اقدامات خوب و موثر پلیس موجب دستاوردهای مطلوبی در حوزه مقابله با جرایم شده است و در این ایام شاهد آرامش و امنیت خوبی در استان هستیم و پلیس مانند همیشه در عرصه های مختلف حضوری قوی و قدرتمند دارد.

ملت همراه شایسته خدمت است


فرمانده انتظامی استان همدان با تبریک سال جدید اظهار داشت: این مردم، ملت همراهی هستند و شایسته خدمت اند و هم وطنان ما مستحق بهترین خدمات می باشند و پلیس هم سعی می کند به بهترین شکل به این عزیزان خدمت کند.

سردار سلیمان امیری ضمن ارائه گزارشی از اقدامات پلیس در سال گذشته و همچنین در ایام نوروز امسال، از حمایت های همیشگی استاندار و اعضای شورای تامین از پلیس قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید