کد خبر:51311
پ

مدیر عامل موسسه هفت بهشت گفت: با توجه به اینکه یکی ازمسائل مهم در کشور مسئله جوانی جمعیت است در همین خصوص برای دومین سال متوالی رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در هفته پایانی اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد که مجری برگزاری این رویداد در استان همدان سازمان مردم نهاد هفت بهشت خواهد بود.

به گزارش روزانه نیوز، مرضیه مرادی در تشریح این خبر اظهار داشت: دغدغه مندان در ۷ بخش میتوانند آثار و مستندات خود را به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان تا ۱۰ اردیبهشت ماه تحویل دهند .


وی هدف از برگزاری این رویداد را پرداختن به اهمیت و ضرورت مسئله ازدواج و جوانی جمعیت فرهنگسازی و معرفی الگو های موفق در سطح جامعه که در هر جایگاه و تخصصی که دارند به مسئله جوانی جمعیت بطور دلسوزانه و جدی نگاه میکند، عنوان کرد.

مدیر عامل موسسه هفت بهشت خاطر نشان کرد: بعنوان یک فعال اجتماعی که سال هاست در حوزه جوانی جمعیت فعالیت می کنم از تمام فعالان اجتماعی و فرهنگی درخواست دارم که با توجه به جدی بودن این مسئله در استان و تاثیر گذاری مجموعه های فرهنگی و اجتماعی تمام فعالیت های اجتماعی و فرهنگی خود را به جهت فرهنگسازی و اقناع خانواده ها در خصوص آسیب های تک فرزندی،سقط جنین و آسیب های ازدواج دیر هنگام، توامان به سمت و سوی ازدواج و جوانی جمعیت نیز سوق دهند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید