کد خبر:51028
پ

سرپرست معاونت امداد و نجات هلال‌احمر همدان گفت: در پي فعالیت سامانه بارشی برف و باران شدید در استان، ۹ تیم عملیاتی از نیرو‌های امداد و نجات هلال‌احمر در محورهای مواصلاتی مشغول به امدادرسانی بودند.

به گزارش روزانه نیوز، کیان پاشایی در تشریح این خبر اظهار داشت: طی این مدت در شهرستان های اسدآباد، ملایر، کبودرآهنگ نیرو‌های امدادی به ارائه خدمات پرداخته‌اند، ۱۴۸ نفر از افراد حادثه دیده نیز از خدمات امدادی هلال احمر بهره‌مند شدند.

به گفته وی، با هماهنگی‌های انجام شده مسافران خودروهای این مسیر به دلیل ترافیک در محور ملایر _ اراک در پایگاه پیروز شهرستان ملایر اسکان یافتند و بسته غذایی نیز شامل خرما،نان،کنسروجات و آب معدنی در بین مسافران در راه مانده حوادث جاده ای توزیع شد.

سرپرست معاونت امداد و نجات هلال‌احمر همدان اشاره کرد:۱۳ باب منزل که به دلیل شدت بارش شب گذشته دچار آب گرفتگی شده بودند توسط نیروهای عملیاتی هلال‌احمر تخلیه آب منازل صورت‌گرفت.

پاشایی تصریح کرد: نجاتگران پایگاه امداد جاده‌ای آورزمان به عشایر گرفتار در برف و باران محور نهاوند _ ملایر نیز امدادرسانی کردند که وسايل گرمایشی مانند پتو و چراغ والور به آنان تحویل داده شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید