کد خبر:50896
پ

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان گفت: جسد جوان ۲۰ ساله که ۱۳ فروردین سال جاری در آب بند محلی روستای مین آباد از توابع شهرستان تویسرکان غرق شده بود، توسط غواصان پیدا شد.

به گزارش روزانه نیوز از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان، علی سنجربگی در خصوص این حادثه اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۱۳ فروردین ماه یک جوان ۲۰  به دلیل آشنا نبودن به شرایط محیطی آب بند و عدم تسلط به فنون شنا، غرق می شود.

وی افزود: طی روز گذشته در ابتدای حادثه تلاش برای پیدا کردن این جوان به نتیجه نرسیده بود و سرانجام پس از تماس با واحد EOC و درخواست کمک بلافاصله‌ تیم‌های عملیاتی معاونت امداد و نجات استان، شهرستان‌های تویسرکان و اسدآباد محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان تصریح کرد: در نهایت با بررسی این رودخانه و جستجوهای بی وقفه و حتی با وجود تاریک شدن هوا با استفاده از تمام توان تجهیزاتی هلال احمر و بهره گیری از ۲ دستگاه خودروی نجات برای روشنای محل حادثه جستجوی غریق در ساعات شب نیز تداوم داشت که در نهایت جسد جوان ۲۰ ساله پس از ۱۱ ساعت با همکاری نیروهای مردمی پیدا شد.

سنجربگی در پایان اضافه کرد: با توجه به بارش رحمت الهی در روزهای اخیر در استان و بویژه جاری شدن رودخانه‌ها، از تمامی هم استانی های عزیز درخواست داریم که با توجه به عدم آگاهی از شرایط آبگیرهای محلی در سراسر استان از شنا در این رودخانه ها جدا خودداری کنند چون جریان آب به درستی مشخص نیست و تبعات جبران‌ناپذیری برای آنان دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید