کد خبر:51086
پ


قائم مقام کمیته امداد استان همدان از واگذاری 876 واحد مسکونی به مددجویان استان خبر داد.


به گزارش روزانه نیوز، جعفر روشن سرشت در آیین افتتاح و واگذاری 876 واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت که با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور، مسئول بسیج سازندگی، معاون بازسازی بنیاد مسکن، همکاران حوزه بانک مسکن، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد مستضعفان استان همدان خیرین و مسئولین محلی در روستای انصار الامام همدان برگزار شد گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به محرومان نگاه ویژه ای دارد و همکاری نزدیک کمیته امداد، با ارگان های انقلابی و حمایت دولت محترم موجب تسریع در ارائه خدمت به محرومان جامعه شده است.


وی به خدمات مسکن ارائه شده به محرومان در استان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 130 میلیارد تومان برای احداث 847 واحد و خرید 29 واحد و میانگین 150 میلیون تومان برای هر واحد از طرف امداد هزینه شده و مابقی از طرف کمک خیرین، وام مقاوم سازی، بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفان و آورده خود مددجو تامین شده است.


قائم مقام کمیته امداد استان همدان ادامه داد: 16 میلیارد تومان جهت کمک به تعمیر یا احداث فضای جانبی 822 واحد مسکن مددجویی با مساعدت 20 میلیون تومان برای هر واحد هزینه شده است.


روشن سرشت کمک به لوله کشی گاز مسکن مددجویان را 97 واحد با مساعدت مبلغ 18 میلیون تومان برای هر واحد و جمعا 1 میلیارد و 700 میلیون تومان از محل مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان اعلام کرد.
انتهای پیام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید