کد خبر:50770
پ

همدان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از راه‌اندازی پویش سفر ایمن در ۱۴ نقطه این استان خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز، مهرداد آهکی اظهار داشت: پویش سفر ایمن با کمک پلیس‌راه، اورژانس، هلال احمر و امور عشایری انجام می‌شود و رانندگان می‌توانند در این نقاط استراحت کرده سپس به سفر خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه رفع نقاط پر حادثه در استان نقش مهمی در کاهش تصادفات داشت، افزود: اداره‌کل راهداری همدان از ابتدای طرح نوروزی تلاش می‌کند بهترین خدمات را به مسافران ارائه دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه از آغاز سفرهای نوروزی شاهد کاهش چشمگیر تصادفات در سطح جاده‌های استان هستیم، بیان کرد: بر اساس آمار روزانه در این مدت همدان جزء رتبه‌های برتر کشور در کاهش تصادفات نوروزی بوده است.

آهکی عنوان کرد: پویش “چشم به راهیم” در کیلومتر۴۰ جاده همدان-ساوه، همزمان با کل کشور راه‌اندازی شده و در حال اجرا است و بر اصل دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت تاکید می‌کند.

وی در پایان گفت: به منظور ارتقاء ایمنی راه‌های استان در ایام نوروز بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ کیلومتر خط کشی، ۸ هزار کیلومتر شانه‌سازی، تعدیل شیب شیروانی و پاکسازی پارکینگ جاده‌ای و حریم راه، ۲۱ کیلومتر نصب نیوجرسی، ۱۸ هزار عدد نصب تابلو و علائم، رفع ۳۱ نقطه حادثه‌خیز، رنگ‌آمیزی و ایمن‌سازی ۲۰۰ تقاطع در سطح محورهای همدان انجام شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید