کد خبر:47354
پ

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه «فانوس» یک واژه کاملا متصل با هشت سال دفاع مقدس است، گفت: از همان سال‌های اول جنگ فانوس در کنار بچه‌های رزمنده بود و امروز فانوس به ما یادآوری می‌کند که نشانه‌هایی از آن روزها را فراموش نکنیم.

به گزارش روزانه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان امروز (پنج‌شنبه) در اختتامیه هفتمین دوره جشنواره استانی تولیدات هنری فانوس در همدان به تشریح مقام شهدا پرداخت و اظهار داشت: شهید فقط برای خانواده‌اش نیست بلکه متعلق به ۸۰ میلیون نفر از جامعه بشریت است.

وی با اشاره به برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان خطاب به حاضران، گفت: اگر عاشق ارزش‌ها و شهدا نبودید کسی نمی توانست شما را در این محیط جمع کند و امیدوارم که خدا فرصتی دهد ما سربازان وطن فدای مردم شویم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با بیان اینکه فانوس یک واژه کاملا متصل با هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: از همان سال‌های اول جنگ فانوس در کنار بچه‌های رزمنده بود و امروز فانوس به ما یادآوری می‌کند که نشانه‌هایی از آن روزها را فراموش نکنیم.

وی افزود: فانوس شاهد درد دل های رزمندگان با خانواده‌هایشان بود؛ شاهد لحظه‌هایی که شاید به جز فانوس شاهدی دیگر نداشت، فانوس یعنی هشت سال دفاع مقدس و این کلید واژه را بسیار خوب انتخاب کردند.

سردار ظفری خاطرنشان کرد: تمام کسانی که در حوزه موضوعات هنری فعال هستند باید انجمن‌های هنرهای وابسته به موضوع فانوس را توسعه و ترویج دهند.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید