کد خبر:47311
پ

مدیراجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس همدان گفت: با دانشگاه‌های مادر استان ارتباط برقرار شود و از اساتید آنان برای حضور در جشنواره هنری فانوس دعوت شود تا دانشجویان آنان نیز از اهداف جشنواره مطلع شوند.

به گزارش روزانه نیوز، سرهنگ پاسدار «هادی آزادی» مدیراجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در جلسه هماهنگی اختتامیه هفتمین جشنواره هنری فانوس همدان، اظهار داشت: باید تلاش کنیم تمام هنرمندان در رشته‌های مختلف هنری براساس توانمندی که دارند در استان خود فعالیت کنند و این ظرفیت‌ها را به‌نحوی گسترش دهیم که جلوی مهاجرت آنان را بگیریم.

وی با تاکید بر حضور هنرمندان با گرایشات مختلف در جشنواره هنری فانوس افزود: هنرمندان استان و نخبگان ما در حوزه‌های مختلف هنری چقدر درگیر این جشنواره هستند. آیا دهن هنرمندان شهرستانی را توانستیم درگیر مبانی حوزه دفاع مقدس کنیم؟

مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس همدان با اشاره به ظرفیت بالای نخبگان هنری استان همدان، تصریح کرد: چقدر توانسته‌ایم از ظرفیت انجمن‌های مختلف هنری که در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس شکل گرفته‌اند استفاده کنیم. ضروری است این انجمن‌ها ارتقا و افزایش پیدا کند‌.

وی در پایان متذکر شد: با دانشگاه‌های مادر استان ارتباط برقرار شود و از اساتید آنان دعوت شود تا دانشجویان مطلع شوند سال آینده چنین رویدادی اتفاق خواهد افتاد و با سیره شهدا آشنا شوند.

«حسین اسفندیاری» داور هفتمین جشنواره هنری فانوس نیز در این جلسه بیان داشت: قرار نیست نتیجه جشنواره را امروز یا فردا بینیم ما اگر در این راه ثابت قدیم باشیم بعد از یک مدت خروجی آن را خواهیم دید.

«زهرا بابایی» دبیر بخش هنرهای تجسمی نیز در این جلسه بر لزوم به کارگیری اساتید در جشنواره تاکید کرد و گفت: استفاده از اساتید بسیار مهم است و انان می‌توانند این جشنواره و اهداف آن را به دانشجویان خود معرفی کند.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید