کد خبر:36047
پ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد: تا کنون اطلاعات بیش از 121 هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن پالایش شده است.

به گزارش روزانه نیوز ، چهارمین جلسه بررسی طرح آماده سازی و تفصیلی اراضی 680 هکتاری شورین جهت احداث واحدهای نهضت ملی مسکن با حضور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان ، فرماندار همدان ، مدیر کل دفتر فنی استانداری و نمایندگان دستگاه‌های خدمات رسان برگزار شد.
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در این جلسه بیان کرد: از مجموعه 680 هکتار اراضی شورین مساحتی در حدود 100 هکتار برای فاز اول احداث 20 هزار واحد مسکونی جداسازی و تلاش شده طرحی انسان محور با محیطی پویا و نشاط آور برای اسکان همشهریان در نظر گرفته شود.
عزیزاله یوسفی ادامه داد: اطلاعات بیش از 121 هزار نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن پالایش شده است و 30 درصد باقی مانده پالایش ها مربوط به شهرهایی است که متولی پالایش آن بنیاد مسکن است.
وی در پایان یادآورشد: پس از تصویب طرح آماده سازی اراضی همدان در اولین کمیسیون ماده پنج و با تحویل زمین به کارگزار و سازنده ساختمان ها عملیات اجرایی 20 هزار واحد مسکونی آغاز می گردد.
فرماندار شهرهمدان نیز در این جلسه گفت: باید به مهندس یوسفی برای تحول در پیشرفت پروژه نهضت ملی مسکن و انتخاب مشاور توانمند بومی برای اراضی شورین تبریک گفت و امیدواریم این طرح به عنوان پایلوت و الگو مورد استفاده قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید