کد خبر:51432
پ


مدیر شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ گفت: سال گذشته ۱۵۰هزار نفر از ویزیت عمومی و ۱۰۸ هزار نفر از ویزیت متخصص در شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ بهره‌مند شدند.

به گزارش روزانه نیوز، کریمی مشاور اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های دو سال گذشته در دانشگاه علوم پزشکی همدان، مبلغ ۱۳۵ میلیارد ریال برای خرید و بهره‌برداری تجهیزات مورد نیاز شبکه بهداشت و درمان کبودرآهنگ هزینه شده است.

وی با بیان اینکه همچنان پیگیر تجهیزات جدیدی هم جهت خدمت‌رسانی بیشتر به مردم هستیم که امسال محقق خواهد شد، اظهار کرد: پروژه احداث اورژانس جدید بیمارستان به مساحتی بالغ بر ۱۶۰۰ متر مربع در ابتدای سال ۱۴۰۱ آغاز و در حال اجرا است.


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه حدود ۴۰۰ میلیارد ریال برآورد هزینه ای جهت تکمیل پروژه است، افزود: در صورت تخصیص اعتبارات مورد نیاز در بودجه سال جاری روند ساخت با سرعت بیشتری ادامه خواهد داد.


کریمی‌مشاور خاطر نشان کرد: با توسعه خدمات و تعداد پزشکان متخصص در درمانگاه بیمارستان و اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) طی سال گذشته ۱۵۰ هزار ویزیت پزشک عمومی و ۱۰۸ هزار ویزیت متخصص انجام شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید