کد خبر:16473
پ

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی در کشور از کاهش نسبی دما بین ۴ تا ۸ درجه در غالب نقاط کشور از فردا خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه روز شنبه (۲۴ آبان) این سامانه در شرق و جنوب شرق کشور باعث رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید خواهد شد، گفت: این سامانه بارشی به‌تدریج تا اواخر وقت از کشور خارج می‌شود و در یکشنبه (۲۵ آبان) در اکثر نقاط کشور جوی آرام حاکم می‌شود اما از اواخر وقت موج گذرایی از سمت جنوب غرب کشور وارد می‌شود.

صادق ضیاییان بیان کرد: شدت بارش‌ها در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شرق خوزستان، شمال استان‌های فارس و کرمان، جنوب یزد و سواحل گیلان و غرب مازندران خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: دریای خزر امروز (۲۲ آبان) مواج است و خلیج فارس نیز از فردا (۲۳ آبان) به‌تدریج با افزایش سرعت باد تا ۱۵ متر بر ثانیه در روزهای جمعه و شنبه (۲۳ و ۲۴ آبان) به‌ویژه شنبه مواج خواهد بود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۳ آبان) ابری همراه با مه رقیق و در بعضی ساعات بارش باران و به‌تدریج کاهش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۲۴ آبان) نیمه ابری و احتمال بارش پراکنده و به‌تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود./ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید