کد خبر:37722
پ

شهردار منطقه یک گفت: دو اکیپ فینیشری و دو اکیپ دستی به صورت همزمان و شبانه روزی در سطح منطقه یک فعال هستند تا نیازهای شهروندان در این حوزه را مرتفع کنند.


به گزارش روزانه نیوز ، خورشیدوند با بیان اینکه در سال جاری بودجه ای 300 میلیارد ریالی جهت انجام عملیات آسفالت ریزی در سطح منطقه یک تخصیص یافته است افزود تمامی سعی مدیریت شهری در این است که با اولویت بندی مناسب و همچنین در مناطقی که تقاضای زیادی از سوی شهروندان جهت انجام عملیات آسفالت ریزی وجود دارد اکیپ های فینشری و دستی آسفالت مشغول به کار شوند.


وی همچنین در ادامه از اجرای عملیات تسطیح، بیس ریزی و آسفالت ریزی به صورت فینیشری خیابان محمدی در بلوار شهید اسلامیان خبر داد و گفت در سال جاری تا کنون بیش از 50 هزار متر مربع توسط شهرداری منطقه یک آسفالت ریزی شده است که از اهم این موارد می توان به معابر کوی مدرس، کوی جوادیه، بلوار شهید سلیمانی( بعثت)، بلوار شهید فهمیده، سعیدیه، دره مرادبیگ و پاسداران اشاره کرد.


مدیر منطقه یک با بیان اینکه در سال جاری تا کنون بیش از هشت هزار تن عملیات آسفالت ریزی در سطح منطقه یک انجام شده است عنوان کرد رضایت شهروندان عزیز همدانی مهم ترین هدف شهرداری منطقه یک از اجرای خدمات است که در راستای این مهم سعی شده است نیازهای شهروندان از طریق سامانه 137 و همچنین نواحی منطقه یک احصاء شده و به صورت کاملا متوازن عملیات آسفالت ریزی شبانه روزی انجام شود.

وی در انتها نیز از همکاری شهروندان محترم منطقه یک که باعث پیشرفت هرچه بیشتر سطح خدمات رسانی در این منطقه شده است تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید