کد خبر:48818
پ


مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان اعلام کرد: جایگاه اختصاصی عرضه بنزین و بنزین سوپر فلسطین( شهید عظیمی) به مدار ارائه خدمت بازگشت.


به گزارش
روزانه نیوز، امین روستایی با اعلام این خبر اظهارداشت: جایگاه شهری عرضه بنزین فلسطین بعد از دوماه انجام تعمیرات و نصب تجهیزات جدید از روز دوشنبه تاریخ ۱۳ آذرماه آماده ارائه خدمات سوخت رسانی به شهروندان عزیز همدانی شد.


وی ادامه داد: با توجه به محل استقرار پمپ بنزین فلسطین در جغرافیای شهری و افزایش مراجعات برای دریافت بنزین به این جایگاه نیاز به توسعه و تجهیز آن احساس می شد.


این مقام مسئول افزود: تعداد سه دستگاه تلمبه به تلمبه های موجود اضافه شده و ظرفیت سوخت رسانی جایگاه با ۱۰ دستگاه تلمبه و ۱۷ نازل فعال افزایش یافته است.


روستایی ضمن تشکر از زحمات مالک جایگاه اظهار داشت: اجرای طرح کهاب (کاهش، هدایت و انتقال بخارات بنزین) و توسعه ظرفیت های سوخت رسانی در راستای تسهیل دریافت خدمات از سوی مردم، از برنامه های دارای اولویت منطقه همدان محسوب می شود.


وی اذعان داشت: اجرای کامل طرح کهاب، کف سازی، توسعه لوله های انتقال فرآورده‌، اجرای کامپوزیت، تقویت نورپردازی، تعمیر و رنگ آمیزی تلمبه های موجود و خرید نازل و تلمبه های جدید، بهسازی دفاتر اداری و سرویس های بهداشتی هزینه ای حدود ۲۵ میلیارد ریال برای مالک جایگاه در برداشته است.


مدیر منطقه همدان خاطرنشان کرد: تلاش در حفظ و نگهداری از امکانات موجود و رعایت بهداشت از سوی مراجعه کنندگان را در تقویت انگیزه دیگر صاحبان مراکز خدمات سوخت رسانی بسیار موثر قلمداد کرد و توجه عمیق به اصل صرفه جویی و مدیریت بهینه مصرف را نشان آینده نگری و مسئولیت اجتماعی شهروندان در قبال یکدیگر دانست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید