کد خبر:49061
پ


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از آغاز شمارش معکوس راه اندازی مجدد سامانه هوشمند توزیع سوخت در استان و شکست پروژه دشمن در ایجاد اختلال در نظام سوخت رسانی خبر داد.


به گزارش روزانه نیوز، امین روستایی با اعلام این خبر افزود: چند ساعت بعد از تهاجم دشمن به زیرساخت‌های سامانه هوشمند سوخت موفق شدیم تمامی جایگاه‌های عرضه کننده فرآورده‌های نفتی استان را به مدار ارائه خدمت به مردم برگردانیم.


به گفته وی، با تشکیل 25 اکیپ و اعزام به مسیرهای استقرار مراکز سوخت رسانی سراسر استان و پشتیبانی تیم های همکار در ستاد مرکز، جریان سوخت رسانی با نرخ دوم در مرحله اول به انجام رسید.


این مقام مسئول ادامه داد: در مرحله بعد با درنظر گرفتن ملاحظات امنیتی و تأمین ایمنی شبکه به تدریج یکی یکی جایگاه ها را به صورت برخط آماده برقراری امکان سوختگیری با کارت های سوخت شخصی کردیم.


روستایی با اذعان بر همکاری قابل تقدیر دستگاه های نظارتی و مدیریت ارشد استان گفت: حضور مقامات ارشد استان در ستاد فرماندهی مدیریت بحران این شرکت موجب دلگرمی و انگیزه مضاعف مجموعه شد.

وی با اشاره به تبیین اقدامات جهادی به عمل آمده در رفع اختلال به صورت مستمر در رسانه های جمعی اظهار کرد: اطلاع رسانی به موقع در این زمینه با همکاری صدا و سیمای مرکز همدان، رسانه های آنلاین و مکتوب استان به عموم مردم انجام شد.


مدیر منطقه همدان ضمن قدردانی از عملکرد اصحاب رسانه استان همدان، تصریح کرد: خدا را شاکریم که به مدد بسیج نیروهای کارآمد، تأمین تجهیزات و به ویژه همکاری مردم شریف توانستیم رضایت شهروندان را جلب کرده و دشمن را مأیوس کنیم.


روستایی در خاتمه یادآور شد: در حال حاضر عمده مراکز سوخت رسانی استان امکان عرضه بنزین و نفتگاز با نرخ های اول و دوم را دارا هستند و مشکل معدود موارد باقی مانده به زودی به طور کامل رفع خواهد شد.


بر پایه این گزارش رئیس جمهور، در جلسه امروز (29 آذر 1402) هیأت دولت از عملکرد جهادی سوخت رسانان در مواجهه و دفع حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت قدردانی کرد و گفت: عملکرد سنجیده وزارت نفت و پوشش خبری مناسب موضوع، مانع تحقق اهداف دشمنان در ایجاد نگرانی برای مردم شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید