کد خبر:50637
پ

مديرعامل شركت گاز استان همدان با اشاره به آمادگی تیم‌های امدادی این شرکت برای ارائه خدمت‌ به مردم در نوروز امسال، گفت: علاوه بر مدیران این شرکت، نیروهای مرکز پیام 194 برای ارائه خدمت درحالت آماده‌باش هستند.

به گزارش روزانه نیوز، مجید الهیاری با اشاره به قرار گرفتن در آستانه نوروز 1403 و ضرورت امدادرسانی در برابر حوادث احتمالی گاز طبیعی، گفت: امسال شرکت گاز استان همدان همچون سال‌های گذشته با تیم‎های امدادی در قالب کشیک‌های نوروزی آماده ارائه خدمات به مردم است.

وی با بیان اینکه همکاران ما در شرکت گاز استان همدان پایش مصرف گاز را با شیفت‌بندی روزانه در دو نوبت از ساعت 7 تا 16:30 و 16:30 تا 7 صبح روز بعد انجام می‌دهند، افزود: پنج تن از مدیران ارشد این شرکت نیز درحالت آماده‌باش هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان خاطرنشان کرد: مأموران واحد امداد و حوادث گاز نیز، به صورت سه شیفت هشت ساعته شامل دو نفر اپراتور و چهار خودرو شامل راننده و امدادگر مشغول خدمت خواهند بود.

وی یادآور شد: در شهرستان‌های استان نیز همکاران به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمت به هم استانی‌های عزیز هستند.

الهیاری با اشاره به مرکز پیام ۱۹۴ برای اعلام حوادث مربوط به گاز طبیعی، گفت: این مرکز در 24 ساعت شبانه‌روز پاسخگوی مشترکان در صورت بروز حوادث احتمالی این انرژی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با هشدار در خصوص رعایت نکات ایمنی پیرامون وسایل گازسوز، از مردم خواست مسائل مربوط به مصرف ایمن و بهینه گاز را کاملاً رعایت کنند.انتهای خبر/

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید