کد خبر:50720
پ

استاندار همدان گفت: تمهیدات لازم برای اسکان و اقامت ۲۰ هزار نفر گردشگر در شبانه‌روز در استان همدان پیش‌بینی شده است.

به گزارش روزانه نیوز از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه‌ی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور، اظهارداشت: از ابتدای سفرهای نوروزی تا روز سوم فروردین‌ماه ۵ میلیون و ۷۷۰ هزار تردد و در ۲۴ ساعت گذشته ۶۵۱ هزار تردد در سطح جاده‌های استان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه بیش‌ از ۳۰ هزار نفر گردشگر در استان همدان اقامت داشته‌اند، افزود: از آغاز سفرهای نوروزی بیش از ۱۷۵ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان که مورد استقبال گردشگران قرار گرفته، بازدید کرده‌اند.

استاندار همدان خاطر نشان کرد: در ایام سفرهای نوروزی ۱۰۵ مورد بازرسی از بخش‌های مختلف انجام شده و تمامی دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات بهتر به مسافرین نوروزی درحال تلاش هستند.

قاسمی فرزاد گفت: با مدیریت و کنترل پلیس‌راه استان میزان تصادفات برون‌شهری کاهش یافته و امیدواریم رانندگان با رعایت اصول ایمنی در رانندگی از مخاطرات پیشگیری کنند.

به گفته وی، استان همدان جزو چهار استان برتر در اسکان و حضور مسافرین و گردشگران در ایام سفرهای نوروزی بوده که حاصل تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی در آماده‌سازی زیرساخت‌ها و خدمات به مسافرین بوده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید