کد خبر:47247
پ

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۲۰۰برنامه مختلف فرهنگی،اجتماعی،سیاسی و ورزشی توسط بسیج ادارات و کارمندان استان همدان در این هفته برگزار خواهد شد.


به گزارش
روزانه نیوز، امیر ترکاشوند اظهار داشت: از مهمترین برنامه های این سازمان و پایگاه های بسیج ادارات سراسر استان می توان به میز خدمت جهادی در مصلی های نماز جمعه، مساجد محلات به ویژه حاشیه شهر ها و کمتر برخوردار و همچنین در روستاها اشاره کرد.


مسئول سازمان بسیج ادارات یکی دیگر از ویژه برنامه های این سازمان را اولین دوره مسابقات فوتسال(جام شهدای کارمند) ۳۲تیم از پایگاه های بسیج ادارات کل به بهانه گرامیداشت دومین کنگره ی شهدای استان که از هفته ی دولت تا هفته دفاع مقدس در حال برگزاری می‌باشد و قرار است اختتامیه آن در هفته دفاع برگزار گردد.


ترکاشوند خبر داد: کمک مومنانه (تهیه حدود ۴۰ عدد یخچال فریزر جهت نیازمندان و جهیزیه دختران نیازمند) توسط ادارات و خیرین، نشست های بصیرتی تبیینی، دیدار از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، اردوهای راهیان پیشرفت خانواده های کارمندان، یادواره های شهدا، مراسمات مذهبی ادارات، خاطره گویی کارمندان رزمنده در ادارات و برنامه های متعدد دیگر از جمله برنامه های پایگاه های بسیج ادارات در سراسر استان می باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید