کد خبر:50663
پ

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان از برگزاری ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در دو بخش دانش آموزی و عمومی خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز، «کمال مظفری» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در دو بخش دانش آموزی و عمومی برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری جشنواره در مرحله اول شناخت استعداد‌هایی است که در این زمینه فعال هستند و آثاری به صورت فاخر تولید کردند و انتشار تولیدات آنان در سکو‌های انتشار قوی است.

مدیر فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان با بیان اینکه جشنواره در دو بخش دانش آموزی و عمومی برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری بخش دانش آموزی این است ایجاد یک جریان‌سازی فرهنگی در بین این قشر است تا تولیداتی در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت تهیه کنند.

وی ادامه داد: در بخش عمومی هم افراد و ظرفیت‌های استان شناسایی و یک بانک اطلاعاتی جامع در این خصوص تهیه می‌کنیم.

مظفری افزود: محور‌های جشنواره شامل پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، نرم افزار‌های کاربردی، کلیپ، موشن گرافیک و پویانمایی و انیمیشن است.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال ۳۱ اردیبشهت سال ۱۴۰۴، است، گفت: آدرس دبیرخانه همدان، میدان قائم مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس است و بعد از دریافت آثار و داروی نفرات برتر به جشنواره ملی ارسال می‌شوند.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان با اشاره به اینکه اختتامیه این مراسم در ۲۰ خرداد سال ۱۴۰۳، در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار می‌شود، متذکر شد: آدرس کانال جشنواره در پیام‌رسان‌های مختلف @DEFAMAJAZi6 است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید