کد خبر:48186
پ

معان فرهنگی هنری سپاه انصارالحسین( ع ) با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره فرهنگی هنری مدرسه عشق گفت: تا کنون ۷۵۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

به گزارش روزانه نیوز، وحید خادمی با بیان اینکه این جشنواره تا بیستم آبان‌ ماه تمدید شده است، افزود: هدف از اجرای این جشنواره کشف استعدادهای فرهنگی، هنری نوجوانان و جوانان مستعد و انقلابی است.

وی گفت: تاکنون بیش از هفتصد و پنجاه اثر از سراسر استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که بیستم آبان‌ ماه آثار ارسالی داوری می‌شوند و برگزیدگان به مرحله کشوری راه‌ می یابند.

معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان محورهای جشنواره مردمی مدرسه عشق را شامل امید به آینده، فرهنگ کار و تولید، جمعیت، ایران زیبا، دستاوردهای انقلاب اسلامی، جهاد تبیین، روایت جهاد، خدمات و مشارکت اجتماعی، بانوی ایرانی، قهرمانان ملی و حل مشکلات محله به توان مردم اعلام کرد.

خادمی خاطرنشان کرد: این جشنواره شامل بخش هنرهای تصویری و نمایشی، بخش پویانمایی، بخش هنرهای تجسمی، بخش سرود و موسیقی، بخش ادبیات نشر مکتوبات و دیجیتال و بخش نوآوری، ابتکارات و ایده‌های جدید پایگاهی است.

وی افزود: برای برگزیدگان این جشنواره جوایز نفیسی از جمله سکه تمام بهار آزادی ، پلی استیشن، سفر زیارتی مشهد مقدس ، تبلت ، گوشی هوشمند و … در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، هنرمندان علاقمند به شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را به آدرس madreseheshgh.ir ارسال نمایند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید