کد خبر:49584
پ



رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ملایر گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر امسال 36 پروژه به مبلغ ۱۸۲ میلیارد تومان در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری در شهرستان ملایر افتتاح یا  کلنگ زنی می‌شود.


به گزارش
روزانه نیوز، ابراهیم جلیلی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در راستای جهاد تبیین در دهه مبارک فجر امسال 24 کارگاه تولیدی صنایع‌دستی در رشته منبت و ساخت سازهای سنتی در مناطق مختلف شهرستان از جمله شهرملایر، روستای دهنو آورزمان و ازناو با سرمایه گذاری 400هزار 910 میلیون ریال با اشتغال مستقیم 67 نفر به بهره‌برداری می رسد.


وی بیان داشت: 9 فروشگاه مبلمان منبت با زیربنای 5 هزار مترمربع در زمینی به متراژ حدود 11زار700 متر مربع و با سرمایه گذاری 900هزار میلیون ریال با اشتغال مستقیم 27 نفر و غیر مستقیم 36 نفر در حوزه فروشگاه صنایع‌دستی به بهربرداری رسیده و افتتاح می‌شود.


رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ملایر در خصوص فاز یک بازارچه مشاغل خانگی بانوان نیزگفت: این بازارچه در زمینی به مساحت 270 مترمربع با اشتغال مستقیم 12 نفر و غیر مستقیم 20 نفر از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری و استانی با اعتبارسرمایه گذاری 100هزار میلیون ریال ساخته شده است.


جلیلی گفت: در حوزه گردشگری کلنگ زنی هتل سه ستاره به متراژ 1000 مترمربع و سرمایه گذاری 350 هزارمیلیون ریال در 5 طبقه با اشتغال مستقیم 20 نفر در ورودی روستای ازناو و افتتاح فاز یک اقامتی بوم گردی سالیز در زمینی به مساحت 1500 مترمربع و سرمایه گذاری50 هزار میلیون ریال با اشتغال 2 نفر مستقیم با ظرفیت 20 نفر و دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی آسایش گستر با سرمایه گذاری 02هزار میلیون ریال نیز در این ایام به بهره برداری می‌رسد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید