کد خبر:48278
پ

مرحله استانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور قصه‌گویانی از سراسر استان همدان برگزار می‌شود.

دبیر بیست و پنجمین جشنواره قصه‌گویی استان همدان گفت: ۲۹۸ نفر در استان همدان در سایت مربوطه برای قصه‌گویی ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۲۳ اثر بارگذاری شده است.

مریم شریف زاده افزود: در تاریخ ۲۳ و ۲۴ آبان ماه داوری بیست و پنجمین جشنواره قصه‌گویی استانی برگزار و در این دو روز داوری آثار با حضور داورانی از همدان، استان مرکزی و استان زنجان انجام می‌شود.

او تأکید کرد: در این دو روز قصه گویان به اجرای قصه خود می‌پردازند و با توجه به دستوالعمل داوری آثار آن‌ها مورد داوری قرار گرفته و پس از رأی داوران حاضر در جشنواره استانی، نفرات برگزیده به بخش کشوری راه پیدا می‌کنند.

شریف زاده گفت: داوران جشنواره فریبا عزتی حق از همدان، فاطمه مددی از استان مرکزی و عزیزه ریحانی منفرد از استان زنجان خواهند بود و فاطمه نظری ناظر جشنواره از استان زنجان میهمان ما در این دو روز هستند.

او به جوایز این دوره از جشنواره اشاره و تصریح کرد: جوایز ویژه جشنواره دو بخش دارد یک جایزه ویژه به قصه برتر با موضوع سردار سلیمانی و بخش دوم جایزه ویژه برای قصه برتر با تکیه بر لبخند است و البته جشنواره یک جایزه منحصر به فرد هم دارد که به اهدای نخستین جایزه جهانی قصه‌گویی به شرکت کنندگان ایرانی و بین‌المللی به انتخاب داوران است و این اولین کار در جشنواره قصه گویی امسال است.

این جشنواره ۲۳ آبان از ساعت ۸ تا ۱۸ و ۲۴ آبان از ساعت ۸ تا ۱۲ در سینما کانون همدان برگزار می‌شود و حضور برای عموم، آزاد و رایگان است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید